Wyszukiwarka zaawansowana

Adres e-mail:

Hasło:

Strona główna > Archiwum > 2006 > 10
Zamów prenumeratę
Ze świata
stron: 9. m.in. 4-systemowy zespół trakcyjny Desiro dla linii głównych. Uruchomienie linii do Tybetu i chińskie plany przedłużenia jej do Indii. Nowa linia duże prędkości pomiędzy Norymberga a Ingolstadt.

InnoTrans 2006
stron: 5
Pobierz (.PDF 1.41 MB)

Z Unii Europejskiej
stron: 2. m.in. Sieć TEN-T - pierwsze sprawozdanie z działalności koordynatorów europejskich. Czysty transport miejski - nowa rola miast w europejskiej polityce transportowej.

Plan pracy Komisji Europejskiej na rok 2007
stron: 2
Pobierz (.PDF 0.14 MB)

Z kraju
stron: 2
Pobierz (.PDF 1.23 MB)

Wdrażenie pierwszego pakietu kolejowego w Polsce na tle pozostałych państw członkowskich Unii Europejskiej
Autor: Joanna Raczyńska
stron: 11

25 lat kolei dużych prędkości we Francji
Autor: Andrzej Massel
stron: 6. Historia rozwoju kolei dużych prędkosci we Francji. Omówienie efektów rozwoju nowej jakosci usług kolejowych. Plany rozowju sieci kolei dużych prędkości w przyszłości.
Pobierz (.PDF 3.29 MB)

Rozwój konstrukcji pociągów TGV
Autor: Andrzej Harassek, Marek Rabsztyn, Jan Raczyński
stron: 8. Analiza rozwoju konstrukcji pociągów TGV. Zestawienie danych technciznych i ilości wyprodukowanych pociągów. Omówienie nowej koncecji pociągu AGV.

Komputerowe stanowisko operatora urządzeń srk
Autor: Maksymilian Szczygielski
stron: 3. Opis nowego stanowiska Monitorowania Odwzorowania Ruchu typu MOR-1 produkcji KOMBUD w Radomiu. Opisany system może znaleźć zastosowanie na stacjach wyposażonych w urządzenia przekaźnikowe typu E pozwalając na stworzenie przy stosunkowo niewielkich nakładach systemu zgodnego z nowoczesnymi standardami pracy dyżurnych ruchu i jednocześnie taniego i bezpiecznego w eksploatacji.
Pobierz (.PDF 1.78 MB)

Rozwój berlińskiego węzła kolejowego
Autor: Dominika Wróblewska, Paweł Wróblewski
stron: 11. Historia rozwoju kolei w regionie Berlina. Pierwsze koncepcje budowy nowego dworca centralnego i obecny projekt. Omówienie organziacji ruchu w wężle berlińskim po otwarciu dworca Berlin Hauptbanhoff.

Narzędzia nowoczesnej polityki cenowej w kolejowych przewozach pasażerskich
Autor: Michał Wolański
stron: 4. Kolejowi przewoźnicy pasażerscy, stojący przed wyzwaniem konkurencji z motoryzacją i lotnictwem, są coraz lepiej zmotywowani do poszukiwania nowych rozwiązań, mających na celu lepsze przyciągnięcie pasażerów. Niniejszy tekst przybliża w sposób systematyczny najpopularniejsze z narzędzi nowoczesnej polityki cenowej, stosowanych na kolejach europejskich oraz pokazuje stopień zaawansowania ich wdrożeń w Polsce.

SITK
stron: 8. I posiedzenie Komitetu Rozwoju Kolei Dużych Prędkości w Polsce. Stanowisko Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji RP w sprawie stanu i kierunków budowy kolei dużych prędkości i jej wpływu na rozwój transportu i gospodarkę narodową. Stanowisko samorządów w sprawie strategicznych inwestycji infrastrukturalnych realizowanych w latach 2007–2013 i po roku 2013. Bezpieczne i nowoczesne przejazdy. Bezpieczeństwo przeciwpożarowe w tunelach.
Pobierz (.PDF 0.68 MB)





A A A
Copyright 2012-2013
Korzystanie z serwisu tts.infotransport.pl znacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji można znaleźć w Regulaminie.
Akceptuję politykę plików cookies (nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).